Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

"Farewell - μια δική μου instrumental σύνθεση"

Χαίρετε, τον τελευταίο καιρό άρχισα να ασχολούμαι με σύνθεση μουσικής - προς το παρόν χωρίς φωνή (instrumental). Αν και οι συνθέσεις μου είναι διαφόρων ειδών (από ambient μέχρι electro), έχοντας πολλές επιρροές, οι περισσότερες πιστεύω μπορούν να χαρακτηριστούν ατμοσφαιρικές και με έμφαση στη μελωδία. Σε οποιονδήποτε μπορεί να αρέσουν - τουλάχιστον κάποια κομμάτια - αλλά ιδιαίτερη απήχηση ειδικά θα έχουν σε άτομα με ακούσματα new age, darkwave, synth pop και παρεμφερή. Αργότερα θα υπάρξουν πιο περίπλοκες συνθέσεις, πιθανότατα και φωνή. Παραθέτω ένα από τα πιο μελωδικά και ευκολομνημόνευτα τραγούδια, το "Farewell".

Όποιος ενδιαφέρεται περισσότερο, μπορεί να ψάξει για τα υπόλοιπα στο youtube (κάποια σημαντικά για μένα π.χ. είναι "Retroid", "Death of a King", "A Call To Arms" αν και τα γούστα φυσικά είναι υποκειμενικά). Περιμένω γνώμες, είτε θετικές είτε αρνητικές, αρκεί να είναι αληθινές! Enjoy...

 Azargled


2 σχόλια:

  1. Μπράβο Azargled! Πολύ καλή σύνθεση. Αν και πιστεύω ότι θέλει τελειοποίηση για να έχεις στα χέρια σου ένα ολοκληρωμένο κομμάτι. Πάντως νομίζω ότι είσαι σε πάρα πολύ καλό δρόμο και αυτό που μας έδωσες μπορεί να γίνει ένα τέλειο "χαλί" για μία darkwave ambient σύνθεση. Ένα από τα πιο αγαπημένα μου συγκροτήματα είναι οι Les Joyaux De La Princesse (θα γίνει μία ανάρτηση αφιερομένη σε αυτούς σίγουρα) οπότε καταλαβαίνεις ότι εκτιμώ την ambient πάεα πολύ. Ελπίζω να ακούσουμε και άλλα σύντομα από εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. +1 και από μένα! Μου αρέσει πολύ η darkwave και ειδικά με στίχο και λίγο πιο post-punk και electronic στοιχεία, βλ. A Covenant of Thorns, A Place To Bury Strangers, Abe Vigoda κλπ. Αυτά είναι υποκειμενικά βέβαια όπως γράφεις. Συνέχισε στο μελωδικό σου στοιχείο λοιπόν και αναμένουμε να το χρωματίσεις με στίχους! Τέλος να πω ότι έδωσες αφορμή για να γράψω και εγώ για την αγάπη μου στην darkwave..

    ΑπάντησηΔιαγραφή